ÇAY AĞACI YAĞI

Bugün sizlere mucizevi bir ürün tanıtıyorum.Bu ürün acil yardım paketi gibi bir şey tek bir ürünle birçok işe yarayan malzeme elde ediyoruz.

Çay ağacı yağı çok kuvvetli bir antiseptiktir ve konsantre bir üründür tek damlasıyla dahi çok güzel sonuçlar alabilirsiniz öncelikle mikrop kırmak için kullanılır,ayak mantarı sorunu olanlar ister ayak yıkama suyuna birkaç damla damlatabilir isterlerse boş bir spreyli şişeye suyla karıştırıp ayağa direkt uygulayabilirler ben babamda denedim ve bir hafta gibi bir sürede her gece uygulayarak mantarı yok ettik.

Suyla karıştırılarak ağız kokuları,mikrop vb sorunlar için gargara yapılabilir yutulması sağlık sorunlarına yol açabilir dikkat etmenizi öneririm.

Kepek,yağlı ya da kuru saç problemi çekenler şampuanlarına birkaç damla damlatıp sorunlarına veda edebilirler.
Ayak ve koltukaltı kokusunu yok eder 
Sivilce izleri için suyla karıştırılarak pamukla silindiğinde mikropları kırdığı için lekeleri yok eder yeni sivilce oluşumunu durdurur pürüzsüzlük verir ve piyasadaki katkılı birçok üründen ucuz ve sağlıklıdır.Masaj yağı olarak kullanılabilir.Enerji verir ve dinlendirmeye yardımcı olur. Sayılamayacak kadar çok faydası var ben başlıcalarını söyledim ama mikropların ölmesi gereken yerde kullanırsanız asla pişman olmazsınız keskin kokusundan etkisini çok net anlayabilirsiniz.Ben rossmanndan altapharma markasını 13 tl ye aldım çok memnunum siz de faydalanın istedim.Yorumlarınızı bekliyorum❤ 

Yorumlar

Popüler Yayınlar