Evde krem highlighter(aydınlatıcı) yapımı #DIY

Toz aydınlatıcıların kalıcığı gün içince oldukça az ve piyasadaki likit, krem aydınlatıcıların fiyatı da yüksek olunca böyle bir şey denedim gayet memnunum ve sizinle paylaşmak istedim son derece doğal,uygun fiyatlı ve pratik 💎

Malzemeler:

vazelin, çorba kaşığı, mum, ışıltılı far yada toz aydınlatıcı, küçük bir kap.

İlk olarak bir miktar vazelini kaşığa alıp mumun üzerinde ısıtıyoruz

Tamamen eridiğinde içine sevdiğiniz renk ışıltılı toz fardan pigmentasyonunu istediğiniz miktarda ayarlayarak ekleyin ben açık renk istediğim için doğal bir ton seçtim




İyice karıştıralım
uygun bi kaba alıp oda sıcaklığında katılaştıralım
   sonucu güneş ışığı olmadığı için flashla çektim 
çok doğal aynı zamanda kalıcı ve asla sivilce yapmayan bir ürüne dönüşüyor o kadar para vermem beş dakikamı da ayırırım diyip denerseniz yorumlarınızı bekliyorum💋

Yorumlar

Popüler Yayınlar