KRAUTERHOF SELİLÜT KREMİ

Bugün sizlere rossmanndan aldığım krauterhof selilüt kreminden bahsedicem
Erken yaşta fast food,kafein,çikolata gibi çok fazla tüketilen sağlıksız besinlerden dolayı birçoğumuzda selilüt baş göstermekte ve piyasa bununla ilgili birçok ürün bulunmaktadır ben hepsini denemedim fakat bir kaç ürün denedim ve sonuç alamayıp para tuzağı olduklarını düşünüyordum ta ki bu ürünle tanışana kadar ilk kullanımda dahi sonuç verebilen bir ürün yani devamlı kullanımda sonuç alamamak imkansız ürünü hergün sorunlu bölgeye uyguluyorsunuz zaten uygulandığı gibi sıcaklığı hissediceksiniz biraz yakıyor ama dayanılmayacak gibi değil.Benim tavsiyem ürünü egzersiz beslenme ve masajla desteklemek duştan sonra kullanımda daha etkili olduğu söyleniyor.Çok çabuk reaksiyon almak istiyorum derseniz duşta slülit için olan fırçalarla bölgeye dairesel masaj yapın kuru bölgeye kremi uygulayın isterseniz streçle sarabilirsiniz kondüsyon bisikletiyle çok güzel sonuç alabilirsiniz fakat herhangi bir bacak egzersini bu şekilde yapabilirsiniz bu hem yağ yakımını kolaylaştıracak bacaklarınız incelecek ve selülitleriniz yok olacaktır.Tabiki beslenme çok önemli bir faktördür bol su tüketimi işinizi kolaylaştırır.Ayrıca ürünü sadece selülit için değil yağlı olmasından şikayet ettiğiniz herhangi bir bölgenize uygulayabilirsin fakat unutmayın ki yakıcı bir üründür ellerinizi gözünüze değdirmeyiniz hatta eldivenle sürerseniz bir sıkıntı kalmayacaktır.Mutlaka denemenizi öneririm fiyatı 40 lira civarıydı sanırım ama ben rossmann indiriminden 20 tl ye aldım.Deneyenlerden yorum bekliyorum💖

Yorumlar

Popüler Yayınlar