RIVAL DE LOOP MİKROFİBER MAKYAJ TEMİZLEME BEZİ

Sizlerle muhteşem bir ürünü paylaşıcam.Ben ilk gördüğümde pek de bir işe yaramayacağını düşündüm fakat kullandıktan sonra fark ettim ki ne kadar temizlenirse temizlensin yüzümüzde mutlaka makyaj,kir,toz vb şeyler kalıyor gözeneklerimizin arasına saklanıyorlar.Bu ürün rival de loop markasının mikrofiber yüz bezi.Sadece makyaj temizlemekle kalmıyor temizleme, peeling ve masaj vaadediyor ve bunları sonuna kadar yerine getiriyor.
Ben zaten makyaj temizleme suyu, mendili ya da yüz yıkama jeli kullanıyorum yeterli diyorsanız kesinlikle yeterli olmadığını şöyle gösterebilirim:
Bu makyajımı tamamen temizlediğimden emin olduktan sonra bezi ıslatıp hafif dairesel hareketlerle temizlememin sonucu içim çok rahatlıyor bütün gözeneklerim temizleniyor.Sivilce problemi olanlar için kesinlikle öneririm bir süre sonra gözeneklerde sıkılaşma sağlıyor ürünün bir yumuşak bir de hafif sert kısmı var o kısım peeling için daha uygun ayrıca ürünü sadece banyo kesesi olarak ta kullanbilirsiniz benim tavsiyem iki tane alıp birini banyoya koymak dikkat etmemiz gereken şey ürüne asla yumuşatıcı değmeyecek özelliğini bozuyor beyaz sabun,sıvı sabun,bebek şampuanı vb şeylerle çok kolay temizleniyor her kullanımdan sonra bakteri birikmemesi için mutlaka yıkayın üstelik fiyatı da gayet uygun rossmandan 7.90 gibi bir fiyata almıştım.Denerseniz yorumlarınızı bekliyorum💖

Yorumlar

Popüler Yayınlar